Lærerveiledning - Skilpadder
Skrevet av: Øistein Søvik
Kurs: Python
Tema: Tekstbasert
Fag: Matematikk, Programmering, Kunst og håndverk
Klassetrinn: 5.-7. klasse, 8.-10. klasse
Om oppgaven
I denne oppgaven utforskes grader og mangekanter ved hjelp av Python's skilpadder.
Oppgaven passer til:
Fag: Matematikk
Anbefalte trinn: 7.-10. trinn
Tema: Geometri
Tidsbruk: Enkelttime
Kompetansemål
Forslag til læringsmål
Forslag til vurderingskriterier
Forutsetninger og utstyr
Fremgangsmåte
Her kommer tips, erfaring og utfordringer til de ulike stegene i den faktiske oppgaven. Klikk her for å se oppgaveteksten.
Variasjoner
Eksterne ressurser
Lisens: Code Club World Limited Terms of Service
Forbedre denne siden
Funnet en feil? Kunne noe vært bedre?
Hvis ja, vennligst gi oss tilbakemelding ved å lage en sak på Github eller fiks feilen selv om du kan. Vi er takknemlige for enhver tilbakemelding!